Hei alle sammen, nå er lille Fanta kommet i hus! Har på forhånd snakket med de som har hentet de andre søsknene, de har vært engstelige, pepet masse, bitt og agrepet. Så man kan trygt si jeg var spent!
I bilen var hun engstelig i to minutter før hun slappet av og tok imot kos i stede. Sovnet fort og sov halvannen time i bilen hjem. Vekket henne når vi var fremme, da spiste hun maten sin og drakk med stor iver før hun lekte maaasse med "tante" og "bestemor". Klokka elleve skulle jeg legge meg, da ble hun satt i buret og der sovnet hun. Jeg våknet forbauset klokka åtte i dag tidlig - ikke en lyd har jeg hørt. Da var hun våken og lå og kikket på meg. Spurte om hun ville ut og da hoppet og spratt hun fælt inni der, tydelig ivrig på lek og kos. Vi gikk ut - og der tisset og bæsjet jammen gullet til mamma! Husren allerede? Neppe, men en god start! Nå har vi lekt en stund til og vi har lært hva en klikker er og hva som kommer med den. Når jeg klikker så kikker Fanta på meg umiddelbart!

Nå er det en liten hvil for frøkna, hun sover avslappet i buret med to av labbene i vannskåla si! Vi har enda ikke hørt en eneste pipelyd fra henne, hun er blid og fornøyd, leker, koser og logrer som bare det